Μαύροι και Λευκοί Άγγελοι

... Και μετά μου παρουσιάστηκαν δύο μαύροι άγγελοι
και μου είπαν εμείς θα σου τα πάρουμε όλα
και εγώ τους είπα δικά σας είναι, πάρτε τα όλα.

Μετά ήρθαν δύο άγγελοι λευκοί
και μου είπαν, μην ανησυχείς,
αφού τους τα δίνεις όλα και δεν φοβάσαι να μείνεις γυμνός
εμείς θα σου τα επιστρέψουμε όλα και περισσότερα.
Και εγώ τους είπα δεν ανησυχώ, δικά σας είναι, 
επιστρέψτε τα όλα και περισσότερα.

Μετά είδα τους λευκούς γύρω απ' το κρεβάτι μου
να σταυρώνουν τα χέρια στο στήθος 
αποφασιστικά με θέληση να με προστατέψουν 
κι οι μαύροι διστακτικοί, αργά να υποχωρούν.

Αργότερα - καθώς ηρεμούσα περισσότερο 
απ’ την αναπάντεχη αυτή επίσκεψη - 
τους είδα ψηλά στην οροφή της κάμαρας
να κουβεντιάζουν με θέμα εμένα και να συμμαχούν,
δίχως φιλονικία κι άνοιξα το παράθυρο
να βγουν και να πετάξουν.  

Από τότε αυτό συμβαίνει:
έρχονται φέρνουν έρχονται παίρνουν 
οι λευκοί με προστατεύουν οι μαύροι με τιμωρούν
εγώ τους αφήνω να περνούν
ουδέποτε τη διέλευση τους απαγορεύω
όποια κι αν είναι η πρόθεσή τους 
δεν δύναμαι τοιαύτη μεσολάβηση·
άλλωστε, υποψιάζομαι, είναι επιτετραμμένοι κάποιας αποστολής
κάποιας συμφέρουσας υποθέσεως 
που άμεσα με αφορά ενώ λίγο τη γνωρίζω 
ενώ αυτοί, είναι των ουρανίων
υποθέσεων σεβάσμιοι επαγγελματίες.

Και εγώ, βεβαίως, με το χάος απασχολούμαι
αλλά πιο ερασιτεχνικά και δεν είναι το ίδιο
αυτοί, είναι των πνευμάτων αποστολείς 
και μπροστά τους οφείλω να παραμερίζω,
γνωρίζουν τις υποθέσεις του φωτός 
και του σκότους καλύτερα
και σε μεγαλύτερο βάθος
απροσέγγιστο από εμένα.  

Άλλωστε για το καλό μου αισθάνομαι πως είναι
όλη αυτή η διέλευση των αγγέλων στο σπίτι μου.
Μόνο που έχω χάσει κάπως 
την ησυχία μου τώρα τελευταία
γιατί δεν έχουν μία ώρα σταθερή που έρχονται. 


2 σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία