Ψήφος από Έρωτα







Τι θα ψηφίσεις; τον ρώτησα.
Ψήφισα από συμφέρον φορές τρις, απάντησε
από συμπάθια δύο
από ελπίδα τέσσερις
κάμποσες από αλλαγή
κι από εκδίκηση.
Ψήφισα και στην τύχη
έριξα την ψήφο και στο βρόντο
την έδωσα και στους τυφλούς
την έδωσα και στους κωφούς
την έδωσα στους υποσχόμενους
και στους μη υποσχόμενους
και μετά από τόση ποικιλία
κατάλαβα πως σταθερά ψήφιζα
ανεβοκατέβαζα στις ίδιες καρέκλες
άλλα άδεια σώματα.
Τώρα ψήφισα από ιδέα την ομορφιά
μια υποψήφια με αέρα
όχι από κόμμα αλλά απ’ το βάδισμά της
την είδα μια μέρα να περπατά
και με έπεισε με το λίκνισμά της
πως έχει δίκιο.
Το άρωμά της ψήφισα
κάποια ταχυπαλμία που ένιωσα
μια θέρμη κάτω από το δέρμα
μια έξαψη κι ένα όραμα μικρό που είδα
μιας νύχτας που περάσαμε μαζί
χωρίς εκείνη να το ξέρει.
Την ψήφισα γιατί τη θέλω
γιατί έχει μάτια που σε παίρνουν μακριά
για εκείνα τα δύο εκατοστά μόνο
που ανεβάζει πιο ψηλά τη φούστα απ’ το γόνατο
κι επειδή τα στήθη της είναι θαρραλέα
και ξεμυτίζουν περήφανα απ’ το μπούστο της.
Μου έκλεψε την ψήφο, ναι, το ομολογώ
όμως κρυφά μέσα μου την έριξα χαλάλι
δε μετρώ αν την άξιζε ή αν δεν την άξιζε
άκουσα την καρδιά μου
γιατί η πολιτική για μένα χρειάζεται κάποια φινέτσα
λιγάκι στυλ.
Την ψήφισα γιατί είμαι ιδεολόγος
γιατί αν κάτι με έσωσε στην ζωή
είναι αυτός ο έρωτας
αυτή η απόκλιση που πάντα παίρνω
απ’ τις ορθές αποφάσεις.
Έχω ένα άλλο σωστό.
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία