20 Μαΐου 2016

Το Καλό με τη Δυσκολία







Δυσκολία μου
όσο με πιέζεις βαθαίνω
όσο βαθαίνω αντέχω
όσο αντέχω δυναμώνω
όσο δυναμώνω γίνομαι πιο ισχυρός
όσο γίνομαι ισχυρός γίνομαι ακατανίκητος
με φορτώνεις βάρος και γίνομαι ικανός να το σηκώνω·
μήπως δεν είναι καλή ιδέα να με πιέζεις τελικά.

Όσο θέλεις το κακό μου μού φτιάχνεις καλό
με παραμελείς - μαθαίνω να με φροντίζω
δεν μ' αγαπάς - αγαπιέμαι 
με απομονώνεις και πολλαπλασιάζομαι
κάτω με πατάς κι ανεβαίνω·
μήπως να το σκεφτείς 
πως δεν μπορείς να με βλάψεις 
και κάτι κάνεις λάθος μαζί μου.

Όσο με ωθείς στο σκοτάδι ανακαλύπτω το φως
μου κλείνεις τα παράθυρα και βλέπω καλύτερα
μου κλείνεις τις πόρτες κι ανοίγω διάπλατα 
με σφραγίζεις και ξεκλειδώνομαι·
μήπως να το παραδεχτείς
πως τη φυλακή που προσπαθείς να με κλείσεις
τη γνωρίζω καλύτερα.

Μήπως να το σκεφτείς δυσκολία
πως στο λαβύρινθο που με ρίχνεις εγώ παλιά τον έχτισα
και κράτησα αντίγραφο του σχεδίου.

Μήπως να το σκεφτείς δυσκολία
πως είσαι ο ευεργέτης μου.  




Δημοσίευση σχολίου

Σχέση με το Δάσκαλο

     Με ταχτοποιείς μέσα μου, και ξέρω πως το κάνεις, είναι που ζύγισες πρωτύτερα της ψυχής τα ζητούμενα. Είσαι ο πρωτοπόρος ...