21 Ιουνίου 2016

Η Πολιτική όπως φαίνεται απ’ το Φεγγάρι






-Να μαζευτούμε στο Σύνταγμα, να φωνάξουμε, να δικαιωθούμε.

-Κάντε τα εσείς αυτά, εμένα μ’ ενδιαφέρει μόνο ο εαυτός μου
και μόνο η ευτυχία μου.

-Να οργανωθούμε, να συνδικαλιστούμε, εμπρός για τον κοινό αγώνα!

-Κάντε τα εσείς αυτά, παρακαλώ εξαιρέστε με.

- Να πάμε εκεί να δώσουμε το παρών!

- Αν το βρείτε δώστε το.

- Η κοινωνία υποφέρει, κάτω οι δεξιοί!
Η κοινωνία υποφέρει, κάτω οι αριστεροί!
Η κοινωνία συνεχίζει να υποφέρει, κάτω όλοι!
Μα ποιος μας κυβερνά? Κάτω οι φταίχτες,
πάνω οι φταίχτες!

- Παρακαλώ, μην με συμπεριλαμβάνετε στην σχιζοφρένιά σας
μην καν με υπολογίζετε.

- Είναι λογικό να διεκδικούμε, εμπρός για το κοινό δίκαιο!
Όχι στους αμέτοχους, δημοκρατία σημαίνει συμμετοχή!
μην πετάτε την ψήφο σας, καμιά δεν περισσεύει!
Εμπρός πίσω! Εμπρός πίσω! Σηκώστε τους νεκρούς
να ψηφίσουν τους δικούς μας!

- Παρακαλώ, ησυχάστε, κοιμάται το παιδί.

- Μην ακούτε αυτούς! Μην ακούτε τους άλλους!
Ποιους να ακούσουμε? Τώρα, μόλις τώρα αυτούς.
Όχι! Ξεχάστε το. Τώρα ακούστε τους άλλους.
Κάντε σιωπή, μιλούν οι ρήτορες!

- Παναγιά μου, σώσε μας απ’ τους ρήτορες.

- Μην τον ακούτε, είναι ηττοπαθής, δεν πιστεύει στο πολίτευμα, υποσκάπτει τα θεμέλια της δημοκρατίας, είναι βαλτός απ’ τους έξω, απ’ τους άλλους. Κάτω οι άλλοι! Πάνω οι άλλοι! Τώρα με το μέρος τους, τώρα χωρίς το μέρος τους.

- Εσείς είστε με το μέρος σας?

- Προσέξτε μην ζαλίζεστε. Κράτα εσύ το τιμόνι. Τώρα δώστο σ' εμένα. Μα ποιος είναι στο τιμόνι? Πάρτε το βράχο από μπροστά. Μα καλά δεν βλέπετε τη θύελλα. Υπάρχει θύελλα? Στο μυαλό σου ηλίθιε! Στο δικό σου, που θα πεις εμένα ηλίθιο! Το καράβι, το καράβι! Το νου σας στο καράβι! Υπάρχει καράβι? Μα που κατοικείς ηλίθιε? Νομίζω στη στεριά. Στρίψε, ναυαγός. Δεν τον βλέπω. Εσύ είσαι ο ναυαγός ηλίθιε! 
Ααα. 
 Γι’ αυτό δεν τον βλέπω.

 Παρακαλώ?



Δημοσίευση σχολίου

Σχέση με το Δάσκαλο

     Με ταχτοποιείς μέσα μου, και ξέρω πως το κάνεις, είναι που ζύγισες πρωτύτερα της ψυχής τα ζητούμενα. Είσαι ο πρωτοπόρος ...