22 Ιουλίου 2016

Λουλούδι της Σκιάς









 

Έχει στηθεί εδώ απ’ έξω και πουλάει τα βιβλία της
αγοράστε, λέει, για πέντε δραχμές μια ιστορία
ο κόσμος περνάει με μια σακούλα στο χέρι απ’ τις λαϊκές
και την κοιτάζει παράξενα - μια γριά μόνο σταμάτησε απ’ το πρωί
και τη ρώτησε, τι πουλάς εκεί κοπέλα μου? Την καρδιά μου
της απάντησε
κι έκανε μπααα, τυλίχτηκε στο κρέπι της
κι έφυγε απότομα σαν να την τσίμπησε
στη μνήμη της μια μύγα.

Κάθεται εδώ απ’ έξω, είναι απ’ αυτές τις παρδαλές φαντάζομαι
σίγουρα μια κουρελιασμένη πουτανίτσα
δεν εξηγείται αλλιώς να πουλάει πέντε δραχμές την καρδιά της
αν δοκίμαζε με το σώμα της κάτι ίσως κατάφερνε.

Μια στιγμή. Σαν να κλαίει μου φαίνεται
είναι απ’ αυτές τις δυστυχισμένες
μου φέρνει συγκίνηση
θα βγω μια στιγμή έξω να τη βοηθήσω·
να πάρω και το σκύλο μου μαζί?
Καλύτερα ας τον ξεχάσω, σε τί κι αυτός θα με ωφελήσει,
βαλσαμωμένος είναι.

Όμως κάθεται εδώ απ’ έξω και πουλάει τα βιβλία της
φοράει ένα μεγάλο ψάθινο καπέλο
μα δεν ζητιανεύει
κάπου έχει μια κρυμμένη περηφάνια
και δεν σπάει, δεν λυγίζει·
αγοράζω την καρδιά της όσο όσο
μόνο γιατί μου φαίνεται
πως η γυναίκα αυτή άντεξε. 





Δημοσίευση σχολίου

Το Πλήθος των Μοναχικών

Υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται μες στους ανθρώπους φέρνουν στα μάτια τους το φως προσπαθούν αλη...