Η Μη Τέλεια Γυναίκα







Με βρήκες μόνο κι ευάλωτο, δεν είσαι τόσο γοητευτική όσο νομίζεις
και μην σε ξεγελά η φωτογραφία σου στο κομοδίνο
ήμουν σε αδυναμία κι η κρίση μου επηρεάστηκε
μια ευθύνη της μοναξιάς και του πόθου
σε είδα ελάχιστα πιο όμορφη κι αυτό άρκεσε για να πέσω·
είχα πριν αντισταθεί αρκετά για άντρας.
Και μετά, είσαι γυναίκα, αυτό δεν μπορώ να το αρνηθώ
αυτό είναι το περισσότερο σ’ αυτές τις καταστάσεις
είναι το μεγαλύτερο μερίδιο, το ατού σου, είσαι γυναίκα.
Ύστερα, αυτό έχει χαρακτήρα και πράγματα συγκεκριμένα
μυρουδιές που δεν μπορείς ούτε εσύ να τις αλλάξεις.
Μη νομίζεις πως είναι τα χείλη σου τέλεια στο σχήμα τους
όμως τί ωραία που φιλούν! είναι ζεστά και θηλυκά
και μετά, τα χέρια σου είναι κάπως, όμως τί υπέροχα που αγγίζουν
και μαλακά·                           
κι άλλα πολλά των αισθήσεων με γέλασαν.
Κατόπιν, εγώ είμαι γεμάτος τρυφερότητα
κι αυτή ξέρεις πως με σηκώνει?
Όμως η αγκαλιά σου να το πεις στον επόμενο
πως προς τα έξω βουλιάζει. 

Δεν ξέρω τί σου απαντάει ο καθρέφτης σου
όμως δεν είσαι τέλεια κι ιδανική
και χίλια ελαττώματα σου βρίσκω
που όλα ένα ένα μου λείπουν.

Δικό μου είναι το λάθος. Εγώ σ' έπλασα στη φαντασία μου
και τώρα θα πρέπει σιγά σιγά
ν' αρχίσω να σε σκοτώνω.





Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία