Περί της Σωτηρίας






... Γιατί ο ένας για να σωθεί πρέπει να σώσει όλους τους άλλους αγάπη μου
και για ν’ ανέβει τη σκάλα πρέπει να τους κουβαλήσει μαζί του
να τους βγάλει στον ήλιο
γιατί είμαστε ένα αγάπη μου
και ξέχωρα απ’ τους άλλους κανείς δεν σώζεται
και μην εκπλήσσεσαι που αρνιούνται τη βοήθειά σου
είναι που δεν γίνεται να τους σώσεις
μόνο να το προσπαθήσεις μπορείς.
Γιατί ο καθένας μόνος του σώζεται ή δεν σώζεται αγάπη μου
γιατί ο τρόπος σου τρόπος τους δεν είναι
και μόνο να το πεις και να το δείξεις μπορείς

Γιατί αγάπη μου δεν είναι πάντα όλοι έτοιμοι
λίγοι κάθε φορά στις άγριες κάμαρες ξεφλουδίζουν τη σάρκα τους
κι ετοιμάζουν τ' αυτιά τους
και γιατί χτυπούν πολλές καμπάνες συγχρόνως
πολλές απ’ αυτές τις κρούει η ανάγκη τους
κι η φωνή σου μες στην ανάγκη τους χάνεται

Μα θα έρθει κι η δικιά τους σειρά
που μια νύχτα θα τους ξεφύγει απ’ την ψυχή  ένα χελιδόνι
ανήμποροι πια να το κρατήσουν αιχμάλωτο άλλο στα στήθια τους
θα γυρέψουν να το ακολουθήσουν·
ένα χελιδόνι θα πάρει όλο το βάρος τους
και το παλιό τους σώμα θ’ αφήσουν πίσω

Γιατί αγάπη μου, ο καθένας από εμάς, είναι θαμμένος
κάτω από τόνους ανθρωπότητας
και για να δει τον εαυτό του θα πρέπει
να σηκώσει όλους τους άλλους ψηλά
ζωντανούς και νεκρούς

Γιατί αγάπη μου είσαι εσύ
όταν δεν γυρεύεις όλοι να σου μοιάσουν. 


 
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία