Ο Νέος Κόσμος






Κάποτε η απελπισία μου μ' έριχνε μέσα στον κόσμο
μετά η ίδια απελπισία μου μ' έβγαζε απ’ τον κόσμο
ύστερα ο κόσμος χάθηκε
κι άρχισε εξ αρχής δημιουργία νέου κόσμου

Ανάμεσα στον κόσμο τον παλιό και τον νέο πορεύτηκα
μια έρημος που μου δίδαξε την εκτίμηση
τον νέο κόσμο τον ονειρεύτηκα
όσο ο παλιός με κρατούσε

Άδειασα από παρελθόν και γέμισα μέλλον
οι χρόνοι μου κάπου συναντήθηκαν
ο παλιός κόσμος επέμενε
κραταιός κόσμος σε μια σιδερένια αγκαλιά
προσπάθησε να με φυλακίσει
όμως εγώ μέσα στη νύχτα είχα βάλει ένα σημάδι να βλέπω
ένα αστέρι

Η δοκιμασία κράτησε καιρό
όλα έλεγαν αυτό που βλέπω δεν υπάρχει
εγώ πίστευα
αυτά και όλα έλεγαν
εγώ πίστευα
αυτά έλεγαν
εγώ συνέχιζα και συνεχίζω να πιστεύω
αυτά συνεχίζουν να λένε
ψέμα κι αλήθεια ήρθαν κοντά
μα εγώ δεν μπορώ πια να χάσω τη μάχη

Απ’ το τίποτα κάτι μικρό υπαρκτό φάνηκε
κι άρχισε να παλεύει με το υπαρκτό το μεγάλο
τα δύο υπαρκτά μεταξύ τους πάλεψαν
για να επικρατήσει μια μόνο πραγματικότητα
μα η δικιά μου σημασία ήταν στην όμορφη
και την προσοχή μου τη διεκδικούσε μια λάμψη

Ο παλιός κόσμος άρχισε να ουρλιάζει
κοίτα με, είμαι εδώ! φώναζε, δεν χάθηκα
στοχεύεις μόνο στην ουτοπία
μα εγώ έχτιζα με τη γνώση και τα χέρια μου
και φώναζα εσύ παλιέ κόσμε είσαι η πλάνη κι η ουτοπία!

Η πραγματικότητα γύρισε και με κοίταξε
τί είσαι εσύ παιδί μου; μου είπε
ένα παιδί που ονειρεύεται απάντησα
μ’ ένα ξίφος από φαντασία
και ξεκοιλιάζει παλιούς κόσμους
ν’ ανασάνουν τα όνειρα

Πειρασμοί, προκλήσεις πολλές εμφανίστηκαν να προδώσω
μα εγώ σφύριζα και τραγουδούσα το τραγούδι μου
όλα αντίθετα στη θέλησή μου γύριζαν
μα εγώ έλεγα είναι για το καλό μου

Δέχτηκα πολλές απειλές
εκατομμύρια θα και δεν
μα εγώ έλεγα είμαι άλλο εγώ κι άλλο αυτά
κι απειλούν μόνο το χαμό μου
κι όλα αυτά μέσα στο μυαλό μου

Γιατί έλεγα θα γυρίσω την πραγματικότητα 
κατά το όνειρό μου.

---------

Καλές Γιορτές! 
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία