Όσο Μεγαλώνω






Όσο μεγαλώνω βρίσκω άσκοπες τις άκαρπες περιπλανήσεις και χωρίς ενδιαφέρον
Όσο μεγαλώνω και ξέρω τι θέλω πηγαίνω κατευθείαν σ’ αυτό που θέλω και δεν αναλώνομαι δεξιά κι αριστερά
Όσο μεγαλώνω με ενδιαφέρουν λιγότερα αλλά με ενδιαφέρουν περισσότερο
δεν είναι τελικά πικρό να μεγαλώνω

Όσο μεγαλώνω, θέλω λιγότερο να αλλάξω τους ανθρώπους και περισσότερο τους αποδέχομαι
Όσο μεγαλώνω, τις μέρες που βγάζει ήλιο, κάθομαι σε μια καρέκλα για ώρα, στο μπαλκόνι μπροστά του, χωρίς κανέναν άλλο σκοπό
Όσο μεγαλώνω, εκτιμώ τις όμορφες στιγμές και μαθαίνω συνειδητά να τις αναγνωρίζω
Όσο μεγαλώνω, πιστεύω περισσότερο, πως πάνε τελικά όλα καλά και λιγότερο ανησυχώ
Όσο μεγαλώνω κάτι κερδίζω, δεν είναι τελικά άσχημο να μεγαλώνω

Όσο μεγαλώνω, αναζητώ τη μοναξιά και δεν μου γίνεται βάρος
Γίνομαι πιο ήρεμος στα άσχημα συμβάντα και στους δύσκολους ανθρώπους· συμπαθώ περισσότερο και λιγότερα με αναστατώνουν
Όσο μεγαλώνω, τα έχω σχεδόν όλα ζήσει από μια φορά, και στην δεύτερή τους πιο φιλικά με επισκέπτονται
Όσο μεγαλώνω, σχεδόν δεν χρειάζεται να αντέχω το οτιδήποτε

Όσο μεγαλώνω πηγαίνω μαζί με τα πράγματα
δεν αντιστέκομαι σε όσα με ξεπερνούν
θυμώνω λιγότερο και κατανοώ περισσότερο
Όσο μεγαλώνω, περιορίζεται το λεξιλόγιό μου
σε ένα ναι ή ένα όχι

Όσο μεγαλώνω, ό,τι λέω το εννοώ περισσότερο
Όσο μεγαλώνω, περισσότερο στην αγάπη μου εθίζομαι
και λιγότερο στον κακό εαυτό μου
Όσο μεγαλώνω χάνω την αυτοκαταστροφή μου και λιγότερο εντυπωσιάζομαι
αναγνωρίζω πιο εύκολα τα δικά μου πράγματα
γίνονται όλα πιο απλά και χαρούμενα
Όσο μεγαλώνω, μέσα απ’ την πολυπλοκότητα,
τραβώ και κρατώ τη σοφία·
Όσο μεγαλώνω νεότερος γίνομαι

Ο κόσμος γίνεται λιγότερο μπερδεμένος όσο μεγαλώνω
επειδή εγώ γίνομαι πιο σαφής
Όσο μεγαλώνω, δεν μπλέκομαι σε πράγματα
που δεν θα έπρεπε να μπλεχτώ, χωρίς καν να το σκεφτώ
Όσο μεγαλώνω, πηγαίνω περισσότερο με τη ζωή μαζί
και μαζί με τη ζωή μου
Όσο μεγαλώνω γίνομαι περισσότερο η σκέψη μου
και λιγότερο οι σκέψεις των άλλων·
Όσο μεγαλώνω, το όνειρό μου κοντύτερα στο σώμα μου έρχεται

Όσο μεγαλώνω, και κυριαρχώ και κατευθύνω τις σκέψεις μου,
σκέφτομαι περισσότερο όπως θέλω και λιγότερο όπως δεν θέλω

Όσο μεγαλώνω μαθαίνω να απολαμβάνω 

Όλα αυτά όσο μεγαλώνω.
Μ' αρέσει που μεγαλώνω. 


Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία