27 Ιανουαρίου 2017

Σκέψη από Νερό








Θέλω κάτι να με πάρει ολόκληρο
να με παρασύρει
κάτι ν’ αφεθώ
θέλω κάτι να με κερδίσει
κι εγώ να είμαι το λαχείο

Θέλω κάτι να μ’ εμπνεύσει
κι εγώ να είμαι ο τυχερός
κάτι να του δοθώ
κι εγώ να είμαι αυτός που παίρνει

Κάτι να με τραβήξει
χωρίς να του αντισταθώ
θέλω κάτι να πιστέψω
κάτι ιερό

και θα το βρω.

Θέλω κάτι από μένα
σ’ εκείνο ολόκληρος να μετακινηθώ
χωρίς να μου μείνει εαυτός για κλάματα

Θυμήθηκα τότε που ήμουν παιδί
πως έφτιαχνα την προσευχή·
θέλω κάτι σαν προσευχή

Αν με καταλαβαίνει κανείς
αν έχει νιώσει ανάλογα
σ’ έναν κόσμο που πάντα κάτι κρατάς
σ’ έναν κόσμο μειωμένης εμπιστοσύνης
κ.λ.π. κ.λ.π.
που πάντα σου μένει κάτι στο βάθος
απ’ τους άλλους να πάρεις τη νύχτα σπίτι σου
βασανιστικό να εξιχνιάσεις, να βρεις, να σκεφτείς·
αυτό ακριβώς θέλω εγώ να χάσω

Σ’ ένα πρόσωπο
που φέρνει
και χωρίς να το θέλει δεν κρατά
γιατί έχει παραδοθεί στον εαυτό του
και θέλω να με παρασύρει μαζί του σε μια παράδοση
χωρίς τους όρους
σε δυό μάτια χωρίς μνήμη
χωρίς υπολογισμό και χωρίς αύριο
γεμάτα αυγή
σ’ ένα πρόσωπο χωρίς εικόνα

Θέλω κάτι σαν έρωτα
που δεν μπορείς να τον χάσεις
και που δεν τελειώνει·
χωρίς να έχει συμφωνία

Κάτι που σηκώνεσαι το πρωί
και δεν σε απασχολεί η μέρα
θέλω κάτι που
μόνο εσύ μπορείς να μου το δώσεις
από τον εαυτό μου·
μα να το έχεις βρει πρώτα στον δικό σου εαυτό
αλλιώς ούτε να μου το δώσεις μπορείς
ούτε μπορώ να το πάρω

εσύ το μπορείς αυτό
που απ’ τον εαυτό σου συναρπάζεσαι

… Και δεν μπορεί
ένας δυό τέτοιοι άνθρωποι θα υπάρχουν
ακόμα στον κόσμο μας.

Θέλω από σένα κάτι που
σε μένα υπάρχει·
θέλεις να γίνεις το κίνητρό μου;

Θέλεις να βρεις μέσα μου εκείνο που σου αξίζει;
το ανάλογό σου που ψάχνω ακόμα να βρω
να πάρεις από μένα το χρυσό σου μερίδιο·
γιατί σε μένα θα βρεις
εκείνο που ήδη έχεις

Θέλω κάτι που
έχει χαθεί εδώ και καιρό απ’ τα μάτια σου
κι όμως ακόμα το έχεις

Θέλω κάτι πού
ενώ το έχεις και σου αρκεί
αν δεν το δώσεις δεν πολλαπλασιάζεται·
και το θέλω για να πολλαπλασιάσω το δικό μου
και να στο επιστρέψω πολλαπλάσιο

Ξέχνα τις σχέσεις που ξέρεις και τα συμβατικά πράγματα
αυτό που διαβάζεις τόση ώρα
είτε συμβαίνει είτε δεν συμβαίνει

Το ζεις μια φορά για πάντα
δεν αρχίζει δεν τελειώνει
δεν κρατά και μένει

Θέλω το τώρα και το πάντα σε μια στιγμή

Όχι, δεν είμαι ονειροπόλος αλλά πραγματιστής
κι είμαι αμιγώς ρεαλιστής
σκέφτομαι ως επί το πλείστον μαθηματικά
κι έχω καρδιά

Θέλω και θα το βρω σε σένα
γιατί το έχεις και το βρίσκεις στον εαυτό σου
κι έχω μάτια να το δω
δεν μπορεί να μου κρυφτεί
όσο πίσω κι αν έχει χαθεί

Θέλω αυτό που θέλεις εσύ
γι' αυτό θα το πάρω. 

 Θέλω κάτι που
κάποιος το ζει και το γράφει σ' ένα βιβλίο
άλλος το ζωγραφίζει
άλλος το πρωί το χτενίζει
κάτι που έχει μαλλιά
σώμα και λαλιά
κι ακούει χωρίς να μιλά
σε βλέπει από βαθιά
σ’ αγκαλιάζει και σε καταλαβαίνει
σου φέρεται τρυφερά
δεν σε κατηγορεί αλλά σου δείχνει στοργή
σε όλες τις περιπτώσεις σ’ αγαπά
και δεν σε ξεχνά

… και θέλω μόνο αυτό

Και παίρνω πάντα ό,τι θέλω
γιατί το παίρνω απ’ τον εαυτό μου
εσύ μόνο μου το δίνεις
γιατί είναι αυτή η ευχαρίστησή σου

είναι ο τρόπος μου αλάνθαστος
έχω το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη

Ξέρω απλώς τι σημαίνει αλληλοσυμπλήρωση
επειδή είμαι η μία σταγόνα από νερό
κι εσύ η άλλη σταγόνα από νερό
και σκέφτομαι ως νερό
και πως αλλιώς να σκέφτομαι αφού στη θάλασσα ζω.




Δημοσίευση σχολίου

Η Μοίρα των Ζωγράφων

Υπάρχει μια μοίρα όταν γράφεις να στρέφεσαι προς τα μέσα είναι η μοίρα της απομόνωσης αν αντιστέκεσαι σ’ αυτή...