19 Μαΐου 2017

Παράξενο Παιδί






Αυτή την εποχή ο κήπος μου είναι παράδεισος
στο κέντρο του υπάρχει μια λευκή μουριά
κοτσύφια, αηδόνια, σπουργίτια, την επισκέπτονται συχνά
ο κόσμος με μακαρίζει, μού λέει τί όμορφα που είσαι εδώ
όμως εγώ, κάπου πάντα θέλω να τρέξω να κρυφτώ
να μην με βρουν δεν ξέρω ποιοι - όμως να μη με βρουν.
Είμαι παράξενο παιδί
και τώρα σκέφτομαι συχνά
να φύγω απ’ την ξεγνοιασιά
και μες στο πλήθος να ριχτώ
γιατί κουράστηκα εδώ, στου παραδείσου το βυθό
και θέλω πάντοτε αυτά
που οι άλλοι τα περιφρονούν
είμαι παράξενο παιδί κι έχω παράξενη καρδιά
που σκέφτεται με αναποδιά
ο κόσμος με λέει τυχερό
μα εγώ τον ξέρω τον καιρό

Κι αυτοί μου λεν καλά είσαι εδώ
μα η δική μου η καρδιά
έχει φύγει κιόλας για το πουθενά
γιατί ζωή για αυτήν δεν υπάρχει
αν τον κόσμο δεν εξερευνά

Κι όλοι μου λες καλά είσαι εδώ
σ’ αυτή τη ρίζα στο γιαλό
μα εγώ την κόβω με τα δόντια
την πλάτη της γυρνώ
γιατί έχω παράξενη καρδιά
που δεν βολεύεται πουθενά

Οι άλλοι με λένε τυχερό
δις την ώρα με μακαρίζουν για τη ζωή που ζω
μα η δικιά μου η ψυχή
είναι μονάχα ένα πουλί
το αισθάνομαι αποδημητικό
και την ψυχή μου ακολουθώ

Κι όσο με ξέρω εγώ
δεν θα με μάθουνε ποτέ
κι αν με ζηλεύουν δεν γρικώ
γιατί εγώ δεν ήρθα στη ζωή για να εγκατασταθώ
αλλά για να δω
κι αισθάνομαι πάντα επισκέπτης

Αυτοί μου λεν καλά είμαι εδώ
μα η δικιά μου η καρδιά
έσπασε πάλι τα δεσμά
και έχει πάρει τα βουνά
και τρέχω, την ακολουθώ
από το βάσανο να βγω
μα τι να κάνω, χαμογελώ
σε όσους δεν με ξέρουν
πως είμαι παράξενο παιδί
κι έχω παράξενη ψυχή
που ακούει φωνές απ’ τα βαθιά
να την καλούν από μακριά
και φεύγει μες στην ερημιά
με έναν σάκο συντροφιά
κι απ’ την αρχή χτίζει ζωή
η άχαρη πλήξη μη τη βρει

Κι αυτοί μου λεν καλά είμαι εδώ
μα τον δικό μου τον καημό
δεν θα τον βρουν όσο κι αν δουν
γιατί δεν τους τον μαρτυρώ

Γατί απ’ τον εαυτό τους σκέφτονται
μα εγώ αναζητώ έναν άνθρωπο
να σκέφτεται για μένα από τον εαυτό μου
πολλά γυρεύω να με ξέρει
αλλά συνήθισα πια
αυτά που αποκαλούν αυτοί επικίνδυνα
εγώ να τα λέω ενδιαφέροντα

Κι είναι τώρα καιρός να φεύγω
κι απ΄αυτή την περίσταση
γιατί αν τελειώσει κάτι
τελειώνει πρώτα μέσα μου και πρώτος το ξέρω

Κύκλος κλείνει κύκλος ανοίγει 
μα να κλείνει ο προηγούμενος
αλλιώς δεν ανοίγει ο επόμενος.

Και στο κάτω κάτω δεν είμαι εγώ ο παράξενος
παράξενος για μένα είναι ο κόσμος που ζω
κι αφού δεν μπορώ να γίνω πρότυπό του
δεν θα τον κάνω πρότυπό μου. 

Θα πω μια νύχτα έχε γεια
και θα ανοίξω πάλι τα πανιά. 

Παράξενο παιδί
που την καρδιά του ακολουθεί.



 

 

 
Δημοσίευση σχολίου

Εσωτερικός Δάσκαλος

     Αγαπητέ φίλε, ξέρω πως περνάς μια δύσκολη περίοδο και κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί για τη διάρκειά της, μπορε...