Φαντασία κι Αριθμοί






 Άλλος με το σώμα, άλλος με το βλέμμα, άλλος με τη σιωπή, άλλος με τις λέξεις, άλλος με την τηλεόραση, άλλος με το κράτος,
σε σημαδεύουν, σε χτυπούν, θέλουν να σ΄αρπάξουν,
ενώ εσύ θέλεις μόνο να παραδοθείς κι αναζητάς
μιας αγκαλιάς το καταφύγιο· μέσα στην τόση επίθεση
παίζεις άμυνα

 Τρελοί. Εγκληματίες που ξέφυγαν από μια φυλακή,
από κάποιο ίδρυμα, σχιζοφρενείς δολοφόνοι με τα κοφτερά μαχαίρια τους, είμαι εγώ ο τόκος σας; Πότε επενδύσατε σε μένα? Ποιος σας είπε πως είμαι το κεφάλαιό σας? Τι θέλετε ν’ αυξήσετε και με κυνηγάτε? Δεν έχω τίποτα, αυτό πολλαπλασιάζω

 Παντέρημα τα μάτια σας χωρίς εσάς, το συναίσθημά σας σάς εγκατέλειψε προδότες, το έσκασε, κι εμείς, οι ελάχιστοι ακόμα, αναζητούμε την παρηγοριά που δεν τη βάζει ο νους σας· τις νύχτες βλέπουμε αισθηματικές ταινίες για να μην ξεχνούμε τα δάκρυά μας. Για να βλαστήσει η ψυχή μας μέσα στην τόση ξηρασία σας. Κι έχουμε μια πόρνη αθωότητα ακόμα που ζητάει να σας εκδικηθεί

 Πως τη φτιάξατε έτσι τη ζωή κι από πού τώρα να ξεφύγουμε? Που μας θέλετε μάρμαρα, εσείς οι αριθμοί. Που βαυκαλίζεστε ψηλά λέγοντας: εμείς οι αριθμοί είμαστε η μόνη αλήθεια! Εμείς οι τετράγωνοι που τετραγωνίσαμε το πέλαγος. Όμως εμείς, όσοι μείναμε, οι γεμάτοι παράθυρα, δεν ξέρουμε προς τα πού να σας φτύσουμε

 Εσείς οι αριθμοί μην μας λογαριάζετε. Οι λογαριασμοί σας είναι πάντα λάθος, εμείς μετρούμε αλλιώς τον άνθρωπο κι αλλιώς τον λογαριάζουμε. Θα σας κοστίσουμε ακριβά, γιατί η φαντασία μας βγάζει το τόσο άλλο τόσο. Εσείς λέτε δάχτυλα δέκα, εμείς λογαριάζουμε και τα κρυμμένα

 Εσείς οι ξεροί της ερήμου άνθρωποι, κι εμείς να υπερασπιζόμαστε με τα δάκρυά μας ένα λιβάδι. Εσείς οι στυγνοί αριθμοί, που μας μετράτε με το κεφάλι για να νιώθουμε ζώα. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που δεν τα λαμβάνει υπόψη του το νούμερο

 Αν θέλετε να μου βάλετε ένα καρτελάκι με νούμερο, είμαι το 666 για εσάς. Ο διάβολός σας, γιατί εσείς αριθμοί, ο θεός μου δεν είστε

 Εσείς με μετράτε για έναν, αλλά εγώ τον εαυτό μου τον πολλαπλασιάζω. Δεν είμαι ένας, είμαι ένας για κάθε περίσταση. Και για εσάς αριθμοί, είμαι ένας εχθρός σας

 Παρακαλώ, επιτρέψτε μου να σκέφτομαι διαφορετικά από τους υπολογισμούς σας, το άλλο όνομά μου, είναι έκπληξη! Υπολογίζω για λογικό το θαύμα!




Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία