08 Μαΐου 2017

Η Ένωση







Κάτι μου λέει πράξε έτσι
πράττω έτσι
κάτι μου λέει πράξε διαφορετικά
πράττω διαφορετικά
κάτι μου λέει ακολούθησε αυτό
ακολουθώ εκείνο
σκέψεις ταράζονται
θέλουν να χαλάσουν την πορεία
λένε αλλιώς
σκέψεις αδύναμες, ανίσχυρες
μπροστά στο κάτι της ψυχής που λέει

Ακολουθώντας, δεν έχω άλλη επιλογή
να ξεδιαλύνω το μυστήριο
να βρω την άκρη
να παρουσιαστώ ενώπιόν μου

Άλλοτε δείχνουν όλα μ’ έναν τρόπο, φωνάζουν
πως θα έπρεπε να κάνω αλλιώς
χαμηλώνω και λέω ησυχία
είναι ο πειρασμός
προτιμώ να είμαι εγώ
κι ας μοιάζει αυτό λάθος

Ίσως είμαι ένα λάθος τελικά
αλλά ξέρω πως λάθος στη φύση δεν υπάρχει
κι ούτε υπάρχει λάθος να είμαι εντάξει
με όσα ακούω να μου μιλούν

Ξέρω πως ακολουθώ μια ισορροπία
και μια κατεύθυνση
με το εσώτερο γίγνεσθαι
ξέρω πως με μένα ταυτίζομαι 

το άλλο, το αντίρροπο, το αντιφατικό, το γεύτηκα
κι ήταν λάθος να μην ακούω καθαρά

Γιατί οι σκέψεις με γέλασαν
φτιάχνουν τα πράγματα να φαίνονται
μ’ έναν τρόπο που σ' εξαναγκάζουν
να κάνεις, να πράξεις, να φερθείς
διαφορετικά από σένα

Όμως η αισθαντικότητα
είναι όλη μια πυξίδα
που σε οδηγεί στον προορισμό σου

Ένας σκοπός, μια αφοσίωση
μια πορεία
απλώς εμπιστεύομαι
μέσα στο χάος
μερικούς ανεπαίσθητους τριγμούς
άδολους, δολοφονικούς
ωστόσο καθαρούς
για να γνωρίζω τη μοίρα μου

Αυτό που αγαπώ πιο πολύ
αυτό είναι το δικό μου
αυτό με σώζει
αυτό μου λέει μέσα στα πολλά
ποιος αληθινά είμαι

Αυτό που αγαπώ κι εγώ
είμαστε ένα
θα συναντηθούμε και θα ξέρω·
ως τότε ακολουθώ·
οδηγό στην πορεία μου άλλον
δεν έχω

Αυτό που αγαπώ κι εγώ θα ενωθούμε
γιατί έτσι τελειώνουν τα παραμύθια

Αυτό που υπάρχει μέσα μου
αλάνθαστα φέρεται
μέσα από πολλές πλεκτές διαδρομές
μ’ έφερε ως εδώ
και θα με φτάσει εκεί που πάω
γιατί το ξέρω τώρα πια πως το κάνει·
ακούω να με καλεί η γέννησή μου

Ας μη θολώνω λοιπόν τα νερά
πάντα δεν ξέρω
μετά από μένα ξέρω ποιος είμαι
αφού περάσω εγώ και με δω·
ως τότε αυτό που είμαι ακολουθώ

Ζω πίσω από μένα
είμαι απ’ τον εαυτό μου ο μικρότερος 
εκείνος καλύτερα ξέρει·
εγώ με σεβασμό
εκτίμηση και φιλία
με την αγάπη τον πλησιάζω
για να βρεθώ στην αγάπη του
και να τελειώσει το αναμεταξύ μας περιστατικό
στην ένωση.

Να συνυπάρχουμε 
χωρίς τη διαφωνία
να βγάζει νους και ψυχή
άθροισμα ένα.  



 

Δημοσίευση σχολίου

Ανάταση Πτώσεως

Μη μου πέφτεις τώρα επιστράτευσε όλες τις ζωγραφιές κοντά είναι ο κήπος με τα κυπαρίσσια Λύγισε αν θες, άφησε να ...