29 Ιουνίου 2017

Το Νερό στο Αυλάκι









Εδώ και καιρό το νερό κυλάει σ’ ένα αυλάκι
όμως μυστικά έχω σκάψει ένα νέο αυλάκι, τώρα μένει να κατευθύνω το νερό σ’ αυτό.
Το νερό έχει χαράξει μια πορεία
όμως αυτή η πορεία του νερού στη θάλασσά μου δεν βγάζει
- τουλάχιστον ό,τι για θάλασσα φαντάζομαι -
όπως την έχω στολίσει και την έχω ντύσει
κι όπως την κρυφοκοιτάζω κάτω απ’ το πέπλο της.
Ίσως να είμαι ένας τυφλοπόντικας, μα έσκαψα μια ολόκληρη γραμμή, 
που μπορεί να περάσει ακόμα και λεωφορείο
και τρένο, και καράβι
έχω φτιάξει για το νερό έναν δρόμο
τώρα κάτι περιμένω να γυρίσει
μια τύχη ή μια συγκυρία, κάτι τόσο ανατριχιαστικά λεπτό
γιατί δεν έχω την εξουσία του
να φανταστείς, παίρνω το νερό απ’ το ποτάμι
μ’ ένα κουτάλι και το ρίχνω στο νέο αυλάκι
να φτιάξει την κοίτη μιας νέας συνήθειας - σκληρή δουλειά
να αδειάζω πέλαγος απ’ τη μία

Το νερό κυλάει σ’ ένα αυλάκι
μα εκεί που καταλήγει δεν είμαι πια εγώ
έφυγα απ’ την ίδια μου την κατάληξη, το ίδιο μου το τέλος
κάπου αλλού στάθηκα και με περιμένω με τη φαντασία μου
και με βλέπω να έρχομαι από μακριά

Όμως με την επιμονή και την υπομονή
θα αδειάσω όλο το ποτάμι στη νέα του κοίτη
αν και το κουτάλι δείχνει να έχει φαγωθεί

Απ’ τον παλιό δρόμο τώρα πια
στη θάλασσα  είναι αδύνατον να πάω
κι απ’ το νέο δρόμο μου σχεδόν δεν βαδίζει κανείς
εκτός απ’ τη σκιά μου

Εκεί που προχωρά η σκιά μου
εκεί θα στρέψω και το σώμα
μέχρι να πάρει σάρκα το φάντασμά μου



Δημοσίευση σχολίου

Ανάταση Πτώσεως

Μη μου πέφτεις τώρα επιστράτευσε όλες τις ζωγραφιές κοντά είναι ο κήπος με τα κυπαρίσσια Λύγισε αν θες, άφησε να ...