Μαχητής Δωματίου






Μη μου μιλάς για σωστό και λάθος
καλό ή κακό
αυτά είναι μόνο δύο σημεία του μυαλού σου, θετικό αρνητικό
κι όλη μέρα πηγαινοέρχεσαι απ’ το ένα στο άλλο
καλό κακό
σωστό λάθος
κίνδυνος ασφάλεια
άσπρο μαύρο
όλα αυτά δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ισορροπία που σου λείπει.

Μείνε για μια στιγμή ακίνητος και πες μου τί σε φτάνει.
- Με φτάνει η θέληση να τρέξω να φύγω μακριά.
- Τρέξε, φύγε μακριά, επέστρεψε όμως ξανά σ’ αυτή την ίδια θέση, μείνε ακίνητος και πες μου τί σε φτάνει.
- Θλίψη, σκοτάδι, μαύρο, πόνος.
- Ωραία, βίωσέ τα μέχρι να εξαντληθούν!

Την άλλη μέρα επέστρεψε πάλι σ’ αυτή την ίδια καρέκλα και πες μου τι σε φτάνει.
- Μια αμυδρή χαρά, ελάχιστο φως, κάτι καλό πάντως, κάτι όμορφο!
- Ωραία, έχεις αρχίσει να παίρνεις μια γεύση του αληθινού εαυτού σου. Μη ξεχνάς, αυτό είσαι, αυτό ψάχνεις να βρεις, το άλλο είναι για να περάσει!

Πέρασε καιρός.

- Πως είσαι τώρα;
- Καλύτερα, δεν έχω πια τόση έντονη διάθεση να τρέξω να φύγω μακριά.
- Αν τη νιώσεις φύγε, σημαντικό είναι να ακούς την καρδιά σου, να σέβεσαι τον εαυτό σου, φύγε μακριά του όσες φορές χρειαστεί, αλλά άλλες τόσες επέστρεψε πίσω, σ’ αυτή τη μία μοναδική ψάθινη καρέκλα, αυτή κρατά το ένα σημείο που πρέπει να φτάσεις.

- Πονώ.
- Πόνα.
- Κλαίω.
- Κλάψε.
- Απελπίζομαι.
- Απελπίσου.
- Είμαι σε απόγνωση.
- Ζήσε στην απόγνωση.
- Χαίρομαι.
- Νιώσε χαρά.
- Θέλω να γελάσω.
- Γέλα! Έτσι πάει.

- Είναι δύσκολα.
- Έτσι όμως αναγνωρίζεις πότε είναι εύκολα.
- Χρειάζεται δύναμη.
- Την έχεις.
- Πως είσαι τώρα;
- Χμ, όμορφα!
- Χωρίς το χμ;
- Χωρίς το χμ δεν ξέρω.
- Θα μάθεις, συνέχισε…

Πέρασε καιρός.

- Πως είναι ο ουρανός σήμερα;
- Θα έλεγα γαλάζιος.
- Χωρίς το θα έλεγες πως είναι; Θέλω να πω σκέψου, πως είναι ο ουρανός χωρίς εσένα, αφαίρεσε εσένα και πες μου πως είναι ο ουρανός.
- Έχει μερικά σύννεφα.
- Δικά σου είναι.

Πέρασε καιρός.

- Πως είσαι σήμερα;
- Χμ, ελαφρύς.
- Πόσο ζυγίζεις;
- Ένα κιλό θαρρώ.
- Βαρύς είσαι ακόμα, συνέχισε. Η ύπαρξή σου είναι πούπουλο!
Και δεν μου λες, έχεις σώμα;
- Λίγο.
- Σε καλό δρόμο είσαι.

Πέρασε καιρός.

- Πως αισθάνεσαι σήμερα;
- Πλήρης.
- Χωρίς χμ πλήρης;
- Θαρρώ χωρίς χμ.
- Χωρίς θαρρώ πως είσαι;
- Πλήρης παρά λίγη πληρότητα.
- Συνέχισε, είσαι σε καλό δρόμο.

- Πέρασε καιρός.

- Πως είσαι σήμερα;
- Χαρούμενος!
- Για ποιο λόγο;
- Δεν ξέρω.
- Συνέχισε, κοντεύεις.

Πέρασε καιρός.

- Πως είσαι σήμερα;
- Ανοιχτός.
- Τι πάει να πει ανοιχτός;
- Η καρδιά μου είναι ανοιχτή.
- Πονάς;
- Όχι.
- Που πήγε ο πόνος;
- Δεν ξέρω.
- Έχεις θλίψη;
- Όχι.
- Που πήγε η θλίψη;
- Δεν ξέρω.
- Έχεις απελπισία, μήπως απόγνωση;
- Όχι.
- Που πήγαν αυτά;
- Δεν ξέρω.
- Χάθηκαν πράγματα;
- Πολλά.
- Τι σου έχει μείνει.
- Ο καθαρός εαυτός μου.
- Πως είναι;
- Λίγος κι απέραντος.
- Τρέξε γρήγορα στην καρέκλα.

Πέρασε καιρός.

- Πως αισθάνεσαι σήμερα;
- Ευτυχισμένος.
- Θέλεις κάπου να πας;
- Όχι, καλά είμαι εδώ.
- Θέλεις μήπως να τρέξεις να φύγεις;
- Από που να φύγω και που να πάω;
- Τι θέλεις τώρα;
- Τίποτα.
- Τι επιθυμείς τώρα;
- Τίποτα.
- Τι ονειρεύεσαι τώρα;
- Τίποτα.
- Τι ελπίζεις τώρα;
- Τίποτα.
- Τι φοβάσαι τώρα;
- Τίποτα.
- Τι σε βασανίζει τώρα;
- Τίποτα.
- Μήπως τώρα δεν είσαι άνθρωπος;
- Τώρα είμαι άνθρωπος!


- Σήκω τώρα απ’ την καρέκλα και περπάτα.
Τώρα ξεκινά η ζωή σου.
- Κι αυτό που έζησα;
- Ήταν απλώς η προθέρμανσή σου, η προετοιμασία σου,
μη το θεωρείς ζωή σου αυτό, ήταν μόνο ο προθάλαμος της ζωής σου, η αληθινή σου ζωή ξεκινά τώρα!




Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία