Οι Συνοδοιπόροι






- Συνοδοιπόρε που πάμε;
- Κατεβαίνουμε στο φως, μέσα μας.
- Συνοδοιπόρε, κάνει απόψε κρύο.
- Το ξέρω κι εγώ.
- Τι κάνεις για αυτό; ζέστανέ με λιγάκι

- Συνοδοιπόρε που πάμε;
- Προχωρούμε προς το αιώνιο φως.
- Συνοδοιπόρε πόσο έχει ακόμα σκοτάδι;
- Κανείς ποτέ δεν ξέρει, διανύουμε.
- Συνοδοιπόρε, δώσε μου απόψε το χέρι σου,
αν όχι τότε γιατί έχεις χέρια;

Συνοδοιπόρε, δώσε μου απόψε τα μάτια σου
αν όχι γιατί έχεις μάτια
συνοδοιπόρε δώσε μου απόψε τον έρωτά σου
αν όχι τότε γιατί έχεις έρωτα
συνοδοιπόρε μοιράσου απόψε μαζί μου τα χείλη σου
αν όχι τότε γιατί έχεις χείλια 
συνοδοιπόρε μοιράσου απόψε μου το σώμα σου
αν όχι τότε γιατί έχεις σώμα 
συνοδοιπόρε μοιράσου απόψε μαζί μου
τουλάχιστον τη σιωπή σου

Συνοδοιπόρε, δεν είσαι μόνος
πλην της περιπτώσεως να το αισθάνεσαι
όμως κοίτα, προχωρούν προς τα κει τόσοι μόνοι
που θα μπορούσες να φτιάξεις έναν στρατό μοναχικών
μα ποιος τους κρατά τα χέρια, γιατί δεν πιάνονται;

Συνοδοιπόρε θέλεις να μοιραστείς μαζί μου το ταξίδι μου, την ίδια τη ζωή μου;
Βαδίζουμε τόσο πλάι σαν άγνωστοι σε όλη μας τη ζωή
σαν άγνωστοι, τόσο πλάι
που θα μπορούσα με τη σκέψη μου, με το πνεύμα μου να σε αγγίξω. Συνοδοιπόρε άνοιξε την πόρτα σε παρακαλώ
να περάσω μέσα σου

- Συνοδοιπόρε φοβάμαι.
- Κι εγώ φοβάμαι αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα.
- Έχει μια κατηφόρα ολισθηρή.
- Και σε μένα.
- Και μια ανηφόρα παράξενη.
- Και σε μένα.
- Πως μετά απ’ αυτά να πεις πως είμαστε άγνωστοι;

- Συνοδοιπόρε ποιος είσαι εσύ ποιος είμαι εγώ;
- Στην αγάπη σμίγουμε.
- Συνοδοιπόρε θα χαθούμε, για να βρεθούμε ξανά στην αγάπη.
- Σαν ευχής έργο.
- Και θα πεθάνουμε μαζί, ή μαζί δεν θα πεθάνουμε

Κι όμως συνοδοιπόρε, σε όλο το δρόμο
σαν ξένος μου φέρεσαι
εγώ που μέσα σου κατοικώ, που μέσα σου ζω,
που μέσα σου υπάρχω

Συνοδοιπόρε που πλάι μου βαδίζεις
δεν με κοιτάς
δεν σε κοιτώ
κι ας έχουμε τον ίδιο προορισμό·
βιάζεσαι, που πας; πρόσεξέ με

Αχ συνοδοιπόρε
αν φταις εσύ
αν φταίω εγώ
καμιά σημασία δεν έχει σε μια κρύα νύχτα. 

Τόσο πλάι και τόσο άγνωστε
εσύ συνοδοιπόρε.  

 


Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατύχημα

Ο Χρόνος

Αυτή που έφτασε στην Ουτοπία